Folosim Cookie-uri pentru a va oferi o experienta placuta de navigare. Avem nevoie de acordul dumneavoastra pentru a continua.  Vezi detalii 

Gasesti toate informatiile necesare cu privire la Termenii si Conditiile magazinului online eJolie.ro!

  1. Generalități


    Pentru o colaborare cat mai buna, vă recomandăm sa cititi cu atenţie sectiunea termenilor şi condiţiilor. Utilizând acest site sunteți implicit de acord cu termenii și condițiile care urmează a fi prezentați.
    Sunteţi de acord şi acceptaţi că putem adăuga sau şterge orice informaţie de pe site, fără o notificare prealabilă.
    Magazinul online www.ejolie.ro este operat de SC TUDOR TEH RON SRL, înregistrată la O.R.C. cu nr. J15/840/2012, având codul fiscal RO31006658 și sediul in GAESTI, str. Unirii, bl.9, sc.D ap.9, judet Dambovita. Toate produsele prezentate sunt noi, se află în stocul nostru și corespund cu articolele prezentate în imagini.
  2. Securitatea datelor cu caracter personal


    Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice SC TUDOR TEH RON SRL are obligația de a administra în condiții de maximă siguranță și doar pentru scopurile specificate datele personale furnizate de dumneavoastră. Scopul colectării datelor cu caracter personal este pentru a putea onora comenzile, precum și a vă transmite informații despre promoțiile care se desfășoară pe site-ul nostru.Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată prin e-mail: contact@ejolie.ro. Accesarea site-ului și crearea unui cont echivalează cu acceptul utilizatorilor asupra procesării datelor cu caracter personal în scopurile mai sus prezentate.
  3. Plasarea comenzilor / încheierea contractului


    Pentru efectuarea comenzilor recomandam crearea unui cont. Acest lucru se face prin intermediului butonului Contul meu aflat in partea de sus a paginii. Odata completata adresa de livrare, aceasta va fi memorata pentru comenzile ulterioare, putand fi modificata daca este cazul.Utilizatorul este obligat sa pastreze secretul parolei sale si sa faca toate demersurile necesare ca aceasta parola sa nu ajunga la cunostinta tertilor, respectiv sa nu devina accesibila acestora. Operatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventualele abuzuri rezultate ca urmare a folosirii neautorizate de catre terti a parolei Utilizatorului, respectiv pentru orice fel de prejudicii produse Utilizatorului sau altor utilizatori ca rezultat al unei asemenea utilizari. In cazul in care Utilizatorul ia cunostinta despre folosirea neautorizata sau eventualitatea folosirii neautorizate a parolei sale, se obliga sa anunte Operatorul, de indata, despre acest aspect, respectiv sa anunte de indata orice abuz sau iminenta oricarui abuz legat de parola sa. Utilizatorul este singurul raspunzator de caracterul real, corect si complet al informatiilor furnizate cu ocazia inregistrarii, fiind raspunzator in mod exclusiv de eventualele prejudicii rezultate ca urmare a inexactitatii sau fictivitatii datelor furnizate.
    Efectuarea comenzilor ca si vizitator
    Comenzile se pot efectua si ca si vizitator, fara necesitatea crearii unui cont.
    In acest caz in momentul finalizarii comenzilor se vor completa campurile obligatorii pentru a se putea onora comanda.
  4. Culori


    Depunem toate eforturile posibile pentru a afişa corect caracteristicile produselor noastre, inclusiv compoziţia şi culorile. Culoarea pe care o vedeţi va depinde de sistemul dumneavoastră informatic, iar noi nu putem garanta faptul că PC-ul dumneavoastră va afişa corect aceste culori.
  5. Prețurile, taxele de livrare si metoda de plata


    Preţurile afişate pe ejolie.ro sunt exprimate in RON, dar nu includ o taxă de livrare.
    Plata comenzii se face în momentul preluării coletului de la curier.
    Livrarea produselor se face astfel:
    - Curierat rapid: GLS Curier
    - Comenzile se livrează prin curierat rapid, direct la adresa specificată, în toate localităţile din România.
    - Cost transport:
     a) 15.00 LEI pentru comenzi sub 299 Lei
     b) GRATUIT pentru comenzi peste 300 Lei
    - Durată: 1-3 zile lucratoare
    - Plata coletului se va face numerar la livrare.Vă rugăm să reţineţi că nu putem accepta carduri cadou sau carduri de cumpărături ca forme de plată pe ejolie.ro
    -Veţi primi factura obligatorie conform legii atat în e-mailul referitor la Confirmarea expedierii, cat si in colet.
  6. Returnări


    Produsele achizitionate prin intermediul magazinului nostru se pot returna, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, intr-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la receptia produsului, in amabalajul original, fara semne de uzura sau modificari fizice (lovituri, zgarieturi), la adresa: Str. Rezervelor nr.61-63, corp D, Chiajna, Ilfov. Acest lucru înseamnă că articolele nu trebuie să fi fost deteriorate, murdărite, spălate, modificate sau purtate (cu excepţia probării lor) şi că orice etichete ale articolului sau coletului trebuie să fie intacte.
    Intentia de returnare se va comunica in momentul primirii coletului fie telefonic, fie prin e-mail!
    In cazul returnarii produselor in conditiile de mai sus, Operatorul are obligatia sa ramburseze sumele platite de Utilizator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 72 de ore de la data primirii returului, prin transfer bancar. Costurile legate de rambursarea produselor cad in mod integral in sarcina Utilizatorului. In cazul in care produsele nu au fost utilizate conform destinatiei lor normale, Operatorul poate solicita repararea prejudiciului datorat utilizarii neconforme a produsului.
    In cazul in care se returneaza o parte din produse (sau toate produsele) si initial s-a beneficiat de transport gratuit si/sau schimb gratuit, se va retine si costul transportului in momentul rambursarii banilor.
    Mentionam ca Nu acceptam colete cu ramburs si/sau plata transportului la destinatar!
    Neridicarea coletelor comandate sau returnari in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi de la client.
    Inainte de a alege returnarea produselor va recomandam sa contactati departamentul de relatii cu clientii pentru a gasi solutia cea mai buna in rezolvarea problemei dvs.
  7. Schimbarea produselor


    In cazul in care se solicita schimbarea produsului comandat, cu un alt produs disponibil* in stocul ejolie.ro, costurile legate de rambursarea produselor cad in mod integral in sarcina Operatorului (ejolie.ro).
    *Daca pretul noului produs este mai mare decat pretul produsului returnat, Utilizatorul are obligatia sa achite curierului diferenta de pret, la momentul livrarii.
    *Daca pretul noului produs este mai mic decat pretul produsului returnat, Operatorul are obligatia sa achite diferenta de pret, in contul bancar al Utilizatorului.
    *Daca se solicita schimbarea unui produs ce a beneficiat (sau beneficiaza) de pret promotional, costurile legate de rambursarea produselor cad in mod integral in sarcina Utilizatorului, astfel: 15 lei pentru noul produs + 10 lei pentru produsul returnat.
    In cazul in care se solicita un al doilea schimb al produselor comandate initial, costurile legate de rambursarea produselor cad in mod integral in sarcina Utilizatorului, astfel: 15 lei pentru noul produs + 10 lei pentru produsul returnat.
    Ejolie.ro isi rezerva dreptul de a refuza un al treilea schimb de produse si ii solicita Utilizatorului sa urmeze procedura de retur.
    In cazul in care beneficiati de un voucher de reducere, va rugam sa retineti ca acesta nu poate fi folosit in cazul schimbului de produse si nici pentru produsele aflate in alte promotii.
  8. Relații cu clienții


    În cazul în care ai întrebări, un operator eJolie te poate ajuta.
    0745 99 44 35 contact@ejolie.ro
0774969255 Fb Messanger