Folosim Cookie-uri pentru a va oferi o experienta placuta de navigare. Avem nevoie de acordul dumneavoastra pentru a continua.  Vezi detalii 

Gasesti toate informatiile necesare cu privire la Termenii si Conditiile magazinului online eJolie.ro!

1. Generalitati

Pentru o colaborare cat mai buna, vă recomandăm sa cititi cu atenţie sectiunea termenilor şi condiţiilor. Utilizând acest site sunteți implicit de acord cu termenii și condițiile care urmează a fi prezentați.

Magazinul online www.ejolie.ro este operat de SC ALMA FASHION CONCEPT SRL, înregistrată la O.R.C. cu nr. J15/1566/2019, având codul fiscal 41655598 și sediul social in GAESTI, str. Unirii, bl.9, sc.D ap.9, judet Dambovita. Toate produsele prezentate sunt noi, se află în stocul nostru și corespund cu articolele prezentate în imagini.

2. Securitatea datelor cu caracter personal


Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice SC TUDOR TEH RON SRL are obligația de a administra în condiții de maximă siguranță și doar pentru scopurile specificate datele personale furnizate de dumneavoastră. Scopul colectării datelor cu caracter personal este pentru a putea onora comenzile, precum și a vă transmite informații despre promoțiile care se desfășoară pe site-ul nostru.Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată prin e-mail: [email protected] Accesarea site-ului și crearea unui cont echivalează cu acceptul utilizatorilor asupra procesării datelor cu caracter personal în scopurile mai sus prezentate.

3. Plasarea comenzilor / încheierea contractului


Pentru efectuarea comenzilor recomandam crearea unui cont. Acest lucru se face prin intermediului butonului Contul meu aflat in partea de sus a paginii. Odata completata adresa de livrare, aceasta va fi memorata pentru comenzile ulterioare, putand fi modificata daca este cazul. Utilizatorul este obligat sa pastreze secretul parolei sale si sa faca toate demersurile necesare ca aceasta parola sa nu ajunga la cunostinta tertilor, respectiv sa nu devina accesibila acestora. Operatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventualele abuzuri rezultate ca urmare a folosirii neautorizate de catre terti a parolei Utilizatorului, respectiv pentru orice fel de prejudicii produse Utilizatorului sau altor utilizatori ca rezultat al unei asemenea utilizari. In cazul in care Utilizatorul ia cunostinta despre folosirea neautorizata sau eventualitatea folosirii neautorizate a parolei sale, se obliga sa anunte Operatorul, de indata, despre acest aspect, respectiv sa anunte de indata orice abuz sau iminenta oricarui abuz legat de parola sa. Utilizatorul este singurul raspunzator de caracterul real, corect si complet al informatiilor furnizate cu ocazia inregistrarii, fiind raspunzator in mod exclusiv de eventualele prejudicii rezultate ca urmare a inexactitatii sau fictivitatii datelor furnizate.
Efectuarea comenzilor ca si vizitator
Comenzile se pot efectua si ca si vizitator, fara necesitatea crearii unui cont.
In acest caz in momentul finalizarii comenzilor se vor completa campurile obligatorii pentru a se putea onora comanda. Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

4. Culori


Depunem toate eforturile posibile pentru a afişa corect caracteristicile produselor noastre, inclusiv compoziţia şi culorile. Culoarea pe care o vedeţi va depinde de sistemul dumneavoastră informatic, iar noi nu putem garanta faptul că PC-ul dumneavoastră va afişa corect aceste culori.

5. Prețurile, taxele de livrare si metoda de plata


Preţurile afişate pe ejolie.ro sunt exprimate in RON, dar nu includ o taxă de livrare.
Plata comenzii se face fie ramburs, în momentul preluării coletului de la curier, fie online, cu card bancar, la procesatorul de plati Euplatesc.

In cazul in care preturile, sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca.


Livrarea produselor se face astfel:
- Curierat rapid: GLS Curier
- Comenzile se livrează prin curierat rapid, direct la adresa specificată, în toate localităţile din România. Costul transportului este de 15 lei, pentru comenzile sub 300 lei si GRATUIT, pentru comenzi mai mari de 300 lei
- Costul transportului pentru coletele livrate in afara Romaniei este de 75 lei, iar livrarea va fi efectuata prin DHL curier
- Durată: 1-3 zile lucratoare

Vă rugăm să reţineţi că nu putem accepta carduri cadou sau carduri de cumpărături ca forme de plată pe ejolie.ro
-Veţi primi factura obligatorie conform legii in colet.

6. Returnări


Produsele achizitionate prin intermediul magazinului nostru se pot returna, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, intr-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la receptia produsului, insotite de factura, in ambalajul original, fara semne de uzura sau modificari fizice, prin orice firma de curierat, la adresa: Str. Rezervelor nr.61-63, corp D, Chiajna, Ilfov. Acest lucru înseamnă că articolele nu trebuie să fi fost deteriorate, murdărite, spălate, modificate sau purtate (cu excepţia probării lor) şi că orice etichete ale articolului sau coletului trebuie să fie intacte.

Ruperea sigiliului de securitate atasat produsului atrage dupa sine scoaterea produsului din categoria celor returnabile!
Intentia de returnare se va comunica fie prin completarea formularului de retur, disponibil aici https://www.ejolie.ro/formular-retur , fie telefonic, sau prin email!

❗ In cazul mastilor de protectie, Ejolie.ro isi rezerva dreptul de a refuza returnarea articolelor din motive de igiena.


Costurile legate de rambursarea produselor cad in mod integral in sarcina Cumparatorului!


Mentionam ca Nu acceptam colete cu ramburs sau plata transportului la destinatar!

 
In cazul returnarii produselor in conditiile de mai sus, Operatorul are obligatia sa ramburseze sumele platite de Utilizator, fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 10 zile lucratoare, de la data primirii returului, exclusiv prin transfer bancar, intr-un cont IBAN in RON. Plata nu functioneaza catre conturi in valuta sau catre Revolut.

In cazul in care produsele nu au fost utilizate conform destinatiei lor normale, Operatorul poate solicita repararea prejudiciului datorat utilizarii neconforme a produsului.


Neridicarea coletelor comandate sau returnari in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi de la client.
Inainte de a alege returnarea produselor va recomandam sa contactati departamentul de relatii cu clientii pentru a gasi solutia cea mai buna in rezolvarea problemei dumneavoastra.

Echipa Ejolie verifica exclusiv calitatea fiecarui articol, oferindu-va astfel, garantia ca articolele comandate de pe Ejolie.ro sunt intr-o stare impecabila. In cazul unei exceptii, va rugam sa ne contactati in maxim 24H printr-un email la adresa [email protected] pentru a remedia aceasta neplacere. Ne asumam raspunderea si va înlocuim articolul cu unul identic (model, marime si culoare), suportand si taxele aferente transportului (tur, retur) dupa validarea sesizarii.

7. Schimbarea produselor


In cazul in care se solicita schimbarea produsului comandat, cu un alt produs disponibil* in stocul ejolie.ro, costurile legate de returul produsului cad in sarcina Operatorului (ejolie.ro), insa taxa de livrare aferenta noului colet, in valoare de 15 lei, va fi achitata de client.
*Daca pretul noului produs este mai mare decat pretul produsului returnat, Utilizatorul are obligatia sa achite curierului diferenta de pret, la momentul livrarii.
*Daca pretul noului produs este mai mic decat pretul produsului returnat, Operatorul are obligatia sa achite diferenta de pret, in contul bancar al Utilizatorului.

In cazul in care se solicita un al doilea schimb al produselor comandate initial, costurile legate de rambursarea produselor cad in mod integral in sarcina Utilizatorului, astfel: 15 lei pentru noul produs + 15 lei pentru produsul returnat.
Ejolie.ro isi rezerva dreptul de a refuza un al treilea schimb de produse si ii solicita Utilizatorului sa urmeze procedura de retur, iar costurile de transport cad integral in sarcina Utilizatorului.
In cazul in care beneficiati de un voucher de reducere, va rugam sa retineti ca acesta nu poate fi folosit in cazul schimbului de produse si nici pentru produsele aflate in alte promotii.

8. Relații cu clienții


În cazul în care ai întrebări, un operator eJolie te poate ajuta.
0745 99 44 35 [email protected]

0774969255 Fb Messanger